Saturday, December 18, 2010

rindubuahbuahhatibeta

Yaa! berblogging utk hilangkan stress..its good u noe..
asik entri hati terluka je kan..klu update pasal aku terluka pun bukan de org amik kisah
and amk peduli pun..
ye.sakit ke x sakit ke tetap mak kene harung sorg2..selagi blom kawen kan..
hekhek..

oraitorait..
hari ni entry nak cite saya rindu buahbuahhati saya,
ye saya x kan kuat tanpa mereka actually..
parents tu mmg la kan..sumber kekuatan..
tapi..yg menguatkan aku jgk selama ni mestila si gemok gemok saya..

Belle, Anne, Nab ( nama glamer baru die bel jgk), Kak ja, Kak ida, Sue n Linda..

Miss u guys..seriusly Im crying right now..
dulu if aku patah hati or hati gundah2, they are the one who make me smile again..
gaduh2..buat kelaka.. kentut sendawa merata rata..........* korg je tau sape org itu ye johannya adalahh..hahahahahah rahsia la kan* haiyoo..I need them so much..

biasa nya..klu sedih dorg akan bawak aku g karok kat Bintang tu..alaa..singit satu lagu..jadi la kan..
actually, aku suka semangat si gemok aku yg sorg ni..
die da kapel lame..and then for some reason they broke up..but die sgt strong.. I wonder where she got the spirit.. bile aku sendiri rase its not fun u noe..shgt x bes bile kite kene gaduh ngan org yg kite sayang... tp seyes..die sgt kuat..proud of her.. so much..n now die da blh hidup n ramai org nak die..gile kan bes? maybe tu balasan ALLAH utk golonganNya yg redha dgn segala ketentuan..*cewah da mcm lagu Kak Ramlah..*


**mood karok da sampai ni...sape nak jawab...? huhuh


Aku nak kuat..tp aku kene ade dorg kat sisi.. I mean my frend.. Aku tau aku x bole kuat.. sebab tu org bole perkotak katik kan aku..salah ke nak sayang orang? salah ke marah kalau org yg kite sayang menggedik manja2 ngan orang lain.. damn..klu nak bermanja ngan orang tu..just go and g je kat orang tu.. I noe shes better and hotter then me..

Dear guys.. If u do read this, just want to tell u how much u guys are so important for me..bukan tyme aku sedih je..tapi each single day.. I NEED U!




If I could turn back the tyme :'(





5 comments:

nurhazDV said...

beb...ajar camne nak wat dash..cam kat word kentut tu

fafazainudin said...

kat tool tyme type tu ade die tulis ABC pastu die dash kan ayat tu..die sblh underline

nurhazDV said...

ouh..ok tanx..hehe...

Jaja said...

miss u damn much dear <3

nabila said...

fuyoo..sedeynya nok..lama xbukak blog..dats y xbaca..thankz nok...I miss u too......