Wednesday, March 2, 2011

ular! ular!

Yahoo.. hari ni boss xde.. ley lenggang kangkung..
ley rilek2..
leh ular2.. *ular tu ngular tau*
ade keje sebebnarnya ni..
seb bek xde orang sgt kat opis skng.. tehehe..

sekarang,
aku mencangok,
aku melopong,
aku bosan.
aku sedih
aku rindu..

nanti,
aku gelabah,
aku x tidur lena,
aku menangis
aku kelam kabut..

sebab...banyak sangat melopong,
byk sgt melopong
keje x buat2 jugak
hish..


P/s : It almost a year I'm with u..
Im ready for it..
To be 'halal' for you

4 comments:

Syauqah Mujahidah said...

i'm ready to be halal for u to..kihkihkih

Hani said...

me too. halal. halal. we r halal 4 u. hehehe. ;)

fafazainudin said...

hahaha.. sok kite wat bnde halal together.. jgn malu2.. haha

fafazainudin said...

hahaha.. sok kite wat bnde halal together.. jgn malu2.. haha