Tuesday, June 14, 2011

I'm back!

Yes yes lame sudah x menaip.. haha. rase cam da ralat gile nak taip sbb da lame x hapdate kan?
skng nak rajin balik a.. tgk org len laju je hapdate2 story..

ohhh banyak sgt bende nak apdate ni tp x tau lah nak start dari mane..
ok start sekarang hek? sniffff * tarik nafas panjang2 sebab nak taip x henti2*

ok now lepas je habis praktikal hari tu aku aku bz wat thesis tu pasal la da lame x apdate pape cite xtau la result thesis ni cane hoooo takut mak jemah oke? now sampai skng aku menganggur and jadi minah lepak kat umah melepek je depan tv tgk cite korea cite nora elena n layan je cite2 ape yg mak2 suke tgk terutama sekali rancangan masak2 wooo minat mak jemah tapi sayang aku tgk je la x de la nak aplikasikan pun bukan malas tapi bahan2 xde *zzzzz* hahah

ok ngan beliau plak ok la cume skng da jaran jumpe semingu sekali je. skng ngah sibuk nak job hunting konon2 x nak jadi penggangur yang bole memcacatkan n memburukkan name sebagai kaklong tapi mcm susah je nak cari keje skng * another alasan malas nak keje dulu* last2 sekali aku amik keputusan tunggu result dulu cane. if oke nak keje opis if x oke nak kene keje kat shopping compleks ye dak?

ok la da rasa lapa plak taip panjang2 ni. * panjang ke?*

c u next post nanti I apdate lagi la k? daa daa

No comments: